maandag 15 oktober 2012

Eigen werk



Vandaag een beetje eigen werk.
Nog een paar speldenkussentjes, eentje met hexagonnen en restjes stof.
Het appeltje waarvan enige tijd sprake was, de lapjes en het malletje voor het bijbehorende peertje liggen nog altijd te wachten op hun beurt.
En nog eens een kruisjessteekwerkje. De Round Robin is van start gegaan en mijn lapjes zijn vertrokken naar de volgende. Mijn poesje mist nog franse knoopjes en hier en daar wat stiksteek, dat is voor als ze terug naar huis komt. In het geheel worden het 3 poesjes en 3 hondjes, ik denk dat ik er een stofje zal tegen naaien en een mini quiltje van maak. Ik verwacht een envelopje waar ik een kersttafereeltje of een heks mag voor naaien, vermits het deze maand Halloween is en mijn dochter jarig is op die dag, zal het een heks worden...
De cursus caleidoscoop is ondertussen ook van start gegaan, heel erg boeiend moet ik zeggen. We zijn nog maar aan het tekenen toe, de volgende les gaat over het naaien, dus nog maar wat ontwerpjes klaarmaken tegen dan en lapjes bijeen zoeken, hmmm, lekker grasduinen in mijn dozen, heerlijk!

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Leuke speldenkussentjes en erg lief borduurwerk!
Fijne verjaardag voor je DD!