zondag 1 juli 2012

Show&tell pics 1

Hier de beloofde foto's (althans een deel ervan, morgen weer een nieuw deel).








Eerst en vooral een serietje van een Lynette Anderson quilt, een Australische ontwerpster. Ik heb van haar nog ergens een pakketje liggen voor een naalden/scharenboekje. Ze werkt veel met stitcheries.

Dan een 'specialleke' van Adelheid, gewerkt met kleine afvalstukjes die worden bewaard voor haar (en mij) in de ateliers.

Iets anders speciaals is deze, niet heel duidelijk (volgend jaar moet ik weer mijn reflexcamera meenemen, maakt veel mooiere foto's). Deze dame is weduwe geworden en gebruikt de dassen van haar man om een memory quilt van te maken.

Deze huisjes vind ik ook mooi, ze zijn wel een beetje groter dan die van mij. Natuurlijk vind ik deze ook mooi omdat het een rode is, mijn lievelingskleur!

Morgen zet ik er nog een deel op, ik wil echt nog een beetje frutselen, gisteren heb ik een visje gemaakt dat als speldenkussen kan dienen, ik begin al een aardige verzameling bijeen te krijgen! Zal ze eens bijeen zoeken en samen op een foto zetten.

Mijn oudste kleinzonen zijn intussen klaar met het gras maaien (op pubermanier), het ziet er hier al niet meer zo verwilderd uit en Kwispel vind zijn bal makkelijker terug. Dus zal ik de spaarpotjes een spijzen.


1 opmerking:

inge zei

heerlijk al die prachtige quilts!