dinsdag 9 april 2013

Vormsel

En hier is het feestvarken, Robbe was de vormeling verleden zondag. Een heerlijk kind om te fotograferen (de gekste foto's laat ik echt niet zien, hoor!).
Een leuk feestje achteraf met familie, lekker eten en de laatste familiegeheimen.
Volgend feest wordt de 80ste verjaardag van mijn pa in september, we huren een zaaltje en iedereen maakt iets te eten, er moet nog vergaderd worden.
Hier is Robbe in volle glorie in het rollenspel dat vorige week op de kinderopvang. Het thema was: een slager die absoluut geen schlagerliefhebber is, woont naast een vegetarische schlagerzanger. Ge kunt natuurlijk wel raden welke van de twee hij het tofste vond. Hijzelf vond het een formidabele foto, want hij maakte er meteen zijn profielfoto van op FB. Een jongen met pit!

Mijn ma wilde absoluut nog een kleinigheidje om iets op te zetten, dus is er weer een miniquiltje in de maak, een scottie. Ik vond de stof voor het hondje er zo heerlijk wollig en tegelijkertijd toch ruig uitzien. Inmiddels staan de blokjes in elkaar, nog een oogje erope en een rand zoeken en dan kan ik hem sandwichen en quilten. Hoe ik dat ga doen, moet ik nog even over nadenken. En dan wil ze ook nog een nieuw speldenkussen, aan orders geen gebrek.

1 opmerking:

inge zei

gefeliciteerd met de gevormde!