zondag 20 januari 2013

Scraps scraps scraps

Weer een sneeuwdag, niet dadelijk mijn ding, veel te slecht voor mijn handen, maar wel mooi om te zien als ge niet buiten moet. Morgenvroeg als ik op weg naar het werk ben, vind ik het ineens heel wat minder mooi

Ik was op zoek naar mijn sterren, heb alle dozen en zakken en zakjes afgezocht en in het laatste doosje vond ik ze. Maar intussen is er weer heerlijk opgeruimd en verloren schatten (in de vorm van Ufo's) terug gevonden.
Mijn dozen met scraps zijn weer naar boven gehaald, ik had op het laatste atelier een setje kleinere paper pieces meegenomen en heb al een paar sterretjes gemaakt, er liggen er nog klaar om ineen gezet te worden.

En hier ben ik dan ook voor gevallen, het heeft lang geduurd, maar het is er toch van gekomen. Voorlopig veel losse vingerhoedjes maken en we zien wel als ik er een paar honderd heb.

Ook de hemden van DH zijn weer langsgekomen, er liggen weer wat ninepatches klaar om gemaakt te worden.

Deze werkjes doe ik voor het moment heel erg graag, ze houden mijn handen een beetje soepel en de stukken zijn niet te groot om vast te houden.

Af en toe neem ik ook de vissenquilt vast om wat steekjes te maken, traag maar gestaag vordert dat werkje ook.

Intussen natuurlijk veel blogs lezen, ideetjes opdoen, wimmetjes catalogiseren, foto's van mooie quilts opslaan... En hopen dat de lente vlug komt, ik mis het zonnetje!

Geen opmerkingen: