maandag 7 januari 2013

Rode blok 4


Wel, alvast één puntje van mijn lijstje heb ik al gedaan, het vierde rode blok is gemaakt. Januari is dus goed begonnen. Er zijn nu 4 van de 20 blokken af. Ik ga ze eerst alle 20 maken (dus zo ongeveer half 2014 zijn die klaar) en dan pas rangschikken om te zien hoe ze het best in elkaar passen. Mijn grootste vrees is het wassen, de stofjes zijn namelijk niet gewassen omdat de meesten van een jellyrol komen. Maar dat kan ik nog een hele tijd van me afschuiven. Er komt ook nog minstens 1 rand rond, we zien wel als het zover is.

Nu ben ik bezig met speldenkussentjes naaien, beloofd aan de mensen van mijn atelier, die in retour een vriendschapsblokje voor me maken. Ik zal ze allemaal samen fotograferen als ze af zijn.

En volgende week wordt er vast en zeker aan de vissen gewerkt, tenminste aan het zeewier.

3 opmerkingen:

inge zei

prachtig mooi blok!

LL-Ilse zei

Geweldig, je bent weer van start kunnen gaan. Hopelijk gaat het met je hand steeds beter

Tineke Machiela zei

wat mooi !!..prachtig zo die rood zwarte stoffen...